PROUD TO BE SASYA SYANINA !

beautiful are nothing without brain - sasya syanina :)

Thursday 28 August 2014

Mr. Crab





ehemmmm ehemmmmmm.... nahhh sebelum pape meh belanje siket gambar sekeping huuhuhu.. 

pg neh nak cerita pasal fevret dish aku nehhh kehkehhh.. orang yg kenal aku je yg tau fevret dish aku mihmihhh.. nak dijadikan cerita sekarang neh ibu kerap beli cik ketam, then aku apelagi mmg melantak masak lemak cili padi manjang jelaaaa kann hahaha lepastuh tak cukup makan kat rumah aku bawak pegi opis.. haaaa bermule laaa alkisah :p

orang kat opis neh semua tahu dah asal aku bwk bekal je, mst isinya ketam bhahahaa.. aku bole ngadap ketam bebaldi baldi banyaknyee bayangkan betape hebatnye kegilaan aku terhadap Cik Ketam nehh mwihihihi.. orang yg kenal aku je yg tau mcm mane adorenye aku dgn Cik Ketam.. penah sekali aku mkn kat Singgah Selalu dgn parents, aku pilih Ketam Masak BlackPaper haaa amekkau sekali bil dtg ketam aku je Rm80 gileee babas kannn ?? bhahahhaaa...

nenek selalu ckp, kalau aku bukak Restoran bole lingkup bisness akuuu.. mane taknyee, aku laa pelanggan tetap restoran aku sendiri kahkahhhhh ketam punye pasal :p aduhaiii mcm mane laaa kau neh tanena nak bisness ape ponn susah nak bisness baju beby nti aku sarong kat anak aku, nak bisness dress dgn tudung utk dewase pon nanti aku tesarong kat badan aku, nak bisness makanan pon nanti aku TER makan kahkahhhh :p

okeeee melalot dahhhhh, bbyeeeeeee !

No comments:

Post a Comment