PROUD TO BE SASYA SYANINA !

beautiful are nothing without brain - sasya syanina :)

Saturday 14 December 2013

14 DECEMBER 13

" jujurlah sayang aku tak mengapa biar semua jelas tak berbedaa "


kenape harini aku rase tetibe terpanggil nak menaip huwmm.. sesejak pegang gelaran ibu single nih hati makin sensetif :) tambah tambah lg duduk jauh dgn syauqina, hati nih meronta nak balik tp kau tahu ape erti pengorbanan ?? semalam aku sampai je rumah aku teros pelok syauqina, airmate takyaa cerite laa da mcm empangan pecah, terus aku bawak die jalan naik kereta pegi playground.. qina memang duduk kat ribe aku time drive so die pelok aku puas laa aku cium ubun ubun die, bile aku pandang die pelok die cium die hilang semua saket aku.. sampai pulak kat playground ade ramai beby sebaye qina dtg dgn parents tp aku ?? im just be professional, buat biase tp kau tahu tak pedihnye aku bile pandang anak orang lain ade ayah :) laju ingatan nih teringat kan perempuan tuh, memang laa tak baik menuduh atau syak wasangka tp hati aku masih saket n tak boleh terime ape yg die buat ! 


aku boleh terime andai aku mmg takde jodoh dgn die, tp aku tak boleh terime kalau sebab perempuan tuh yg buatkan qina takde ayah :) aku bekorban siang malam, aku setia tp ape yg aku dapat, SAMPAH :) cube kau letak diri kau kat tempat aku, hati perempuan mane yg tak saket bile dpt tau suami kau sendiri angkot betine lain ke hulu hilir sedangkan anak sendiri die biyaa tinggal kat rumah.. aku cube jd natural carik die, try tanye org keliling penawar utk dptkan suami aku balik, senang cerite sepanjang tempoh krisis rumah tangge aku dgn die tuh aku memang tak duduk diam.. habes semua kengkawan die aku carik, aku rendahkan ego aku tanye pasal die walhal aku punye muke tebal tak tekate malu nye aku tuhan jee yg tau.. tp aku tak penah kenal erti putus ase, selagi ade jalan utk bersatu semule aku buat selagi aku tedaye semua demi SYAUQINA :) 


tp lepas jumpe kawan die, punah semua bile aku dpt tau die da ade perempuan tuh.. kau tau ape perasaan aku mase tuh, sia sia ! yaaaa, sia sia aku tunggu die sia sia aku penat saket nanges semua utk die tp die bahagia dgn perempuan tuh :) aku bukan nak mengungkit jerti perih aku mengandungkan qina tp penah tak die bayang betape saketnye aku sejak dpt tau aku preggy aku bekorban bermati matian utk dapatkan die, aku lawan ckp parents aku sendiri asalkan aku dapat hidup dgn die.. aku tahan telinge kene maki kene caci dgn mak die yg tak suke kan aku, aku telan semua yg pahit asalkan aku dpt hidup dgn die.. aku sanggup nikah dgn die yg takde ape ape mase tuh, aku cekalkan hati ikot die tinggal dgn mak die dengan perot boyot boyot nih aku buat semua keje :)

yg die tau mase tuh kerete kerete kerete ! sejak mengandung sampai deliver sampai laa aku dgn rela hatinye keluar dpd rumah die bawak syauqina n dgn rasminye divorce airmate nih setia betul dengan aku :) aku tak sangke orang yg aku sayang tegamak khianat dgn aku, dan yg paling aku ralat tempoh mase besame bukan sehari dua tp makan 4tahun, kenape die tak tinggal aku dpd dulu lg kenape baru sekarang die tinggal aku kenapee ?? :) sampai hati die tinggalkan syauqina :) 

perempuan tuh pulak sebok ckp die tak salah, hahahaha tak salahh ?? sekang kau tahu kan die suami aku, kau bole ckp kau tak salah ?? kau tahu die da ade anak yg kau pegi melayan tuh apesal ?? hahahahaaa ckp byk da tak gune daa.. aku cume harap kau tak kene tinggal n tak rase saket mcm yg aku rase, gelojoh sangat nak jd mak tiri syauqina eahh hahaha sanggup kau saketkan hati kaum kau sendiri :)


misi aku lepas abes belaja nih aku nak besarkan syauqina dgn tangan aku sendiri aku nak sekolahkan die aku nak buktikan yg tanpe die pon aku n syauqina mampu hidup ! semoge syauqina membesar jd anak yg baik anak yg cerdik, mama tanak balasan dpd qina tp mama harap kalau mama takde atas dunia nih lg qina mampu tolong mama kat sane dgn doa qina :)takde harte yg lebih beharge melainkan anak, zuriat kite sendiri darah daging kita :)


 mama sayangg eqmalisya syauqina !!!

3 comments:

  1. syauqina jee ?? mama nak jugakk ahahahahaa mama da jumpe blog papa sengih sengsorang mama membace nyee ! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha nnti tolong aja nk cntikkan blog ea..:)

      Delete